In conformitate cu Decizia ANCOM nr. 1201/2011, in calitatea sa de operator de comunicatii electronice, SC Energy DOT SRL aplica incepand cu data de 1 ianuarie 2012 urmatorii parametrii tehnici de calitate pentru serviciile furnizate:

 

Viteza de transfer a datelor

Serviciile furnizate sunt de tip best effort.

 

Parametrii de calitate administrativi

1. Termenul de la care va incepe furnizarea accesului la internet (definit ca perioada de timp dintre momentul semnarii contractului de catre client si cel in care serviciul achizitionat este functional) - minim 7 zile calendaristice. Se mentioneaza la semnarea contractului de comun acord cu clientul si in functie de dificultatea interconectarii.

2. Termenul de remediere a deranjamentelor - 48 de ore pentru zile lucratoare si 72 ore pentru zile nelucratoare.

3. Termenul de solutionare a reclamatiilor - 48 de ore pentru zile lucratoare si 72 ore pentru solicitare facuta in zile nelucratoare.

4. Disponibilitatea minima a serviciilor  este de 98% din timpul total lunar.


Modalităţi de primire a sesizărilor/reclamaţiilor privind serviciul de acces la internet:


In punctul de prezenta Energy DOT (http://energydot.ro/contact.html )

Prin email la adresa office@energydot.ro

Telefonic la numerele 021.318.85.77 / 0730.359.543

Folosind userul dvs si completand formularul aflat la adresa: http://clienti.energydot.ro/