In conformitate cu Decizia ANCOM nr. 1201/2011, in calitatea sa
de operator de comunicatii electronice, SC Energy DOT SRL aplica incepand cu
data de 1 ianuarie 2012 urmatorii parametrii tehnici de calitate pentru
serviciile furnizate:
Viteza de transfer a datelor
Serviciile furnizate sunt de tip best effort.
Parametrii de calitate administrativi
1.
Termenul de la care va incepe furnizarea accesului la internet (definit ca
perioada de timp dintre momentul semnarii contractului de catre client si cel in
care serviciul achizitionat este functional) - minim 7 zile calendaristice. Se
mentioneaza la semnarea contractului de comun acord cu clientul si in functie de
dificultatea interconectarii.
2.
Termenul de remediere a deranjamentelor - 48 de
ore pentru zile lucratoare si 72 ore pentru zile nelucratoare.
3.
Termenul de solutionare a reclamatiilor - 48 de
ore pentru zile lucratoare si 72 ore pentru solicitare facuta in zile
nelucratoare.
4. Disponibilitatea minima a serviciilor este de 98%
din timpul total lunar.
Modalităţi de primire a sesizărilor/reclamaţiilor
privind serviciul de acces la internet:
In punctul de prezenta Energy DOT (http://energydot.ro/contact.html )
Prin email la adresa office@energydot.ro
Telefonic la numerele 021.318.85.77 / 0730.359.543
Folosind userul dvs si completand formularul aflat la adresa: http://clienti.energydot.ro/