Indicatorii de
calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet
trimestrul IV
2014 (1 octombrie si 31 decembrie)
A. Indicatori
de calitate administrativi
A1. Termenul
necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet
a) Durata in care
se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate cereri: 2 zile
b) Durata in care
se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri: 3 zile
c) Procentul
cererilor solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul final : 95
%
A2. Termenul de
remediere a deranjamentelor
a) Durata in care
se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 7 ore
b) Durata in care
se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 18 ore
c) Procentajul
deranjamentelor remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul (48 h,
respectiv 72H zile pentru sesizari in zilele nelucratoare ): 100 %
A3. Frecventa
reclamatiilor utilizatorului final: 3
reclamatii la 100 de linii
A4. Frecventa
reclamatiilor referitoare la deranjamente: 3 reclamatii la 100 de linii
A5. Frecventa
reclamatiilor privind corectitudinea facturii: 0 reclamatie
A6. Termenul de
solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali:
- Durata in care
se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii:
- reclamatii de
nefunctionare: 7 ore
- reclamatii
privind factura: 0
- Durata in care
se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii:
- reclamatii de
nefunctionare: 18 ore
- reclamatii
privind factura: 0
- Procentajul
reclamatiilor solutionate in termenul asumat de furnizor:
- reclamatii de
nefunctionare (48 - 72 h): 100 %
- reclamatii privind factura (30 zile): -